Scouting Roeselare, een scouts met een rijke geschiedenis!

Onze scouts bestaat uit meer dan 300 leden en leiding, verdeeld over 8 takken, waaronder ook 1 akabe-tak. De jonge takken hebben activiteit op zaterdagnamiddag, voor givers en jin vinden de activiteiten plaats op zondagnamiddag. Elk jaar gaan we maar liefst 3 keer op kamp en geven daarnaast tal van activiteiten. Onze groepsleiding (Bram & Leni) zijn dit jaar de 'patrons' van onze scouts. Zij zullen er, bijgestaan door hun groepsploeg, opnieuw een knallend jaar van proberen te maken. Benieuwd wat Bram & Leni zoal op hun bord krijgen en hoe de groepsploeg daarbij helpt? Klik dan gerust door naar het tabblad 'groepsploeg' in de linkerbovenhoek. We zijn ondertussen al aan ons 91ste werkjaar toe.

Ben je geïnteresseerd in de werking van onze scouts? Twijfel dan zeker niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier of kom eens langs op het Gryspeerdtshof tijdens één van de activiteiten!

Stevige linker,

De leidingsploeg